15-02-2012

Omkeerbaar tasje


Deze namiddag mochten de meiden naar een verjaardagsfeestje van hun beste vriendinnetje.
Een paar uur tevoren belde ik nog naar de mama van de jarige met de vraag wat ze graag als kado wilde.
Een bon vond ze wel leuk want ze is aan het sparen voor spelletjes voor de Nintendo.
Daar kon ik wel wat mee, ging even surfen op het www en zag enkele ideetjes.
In de plaats van een enveloppe als hier maakte ik vlug vlug een patroontje voor een tasje in toile cirée.
Het tasje kan ze ook omkeren en het door Fien zelfgemaakte knoopje  kan ook door middel van klitteband verplaatst worden. Aan de ene kant stikte ik er nog een lapje schoolbord toile van hier op.
Door alle haast (zoals gewoonlijk) vergat ik mijn labeltje er tussen te stikken.
Deed er nog wat centjes in en nu kan ze zelf kiezen wat ze erin stopt.
Haar Nintendo spelletjes of zelfs een plakje cake, boterhammetjes, centjes, een tasje voor alles dus.

Gelukkige verjaardag lieve Faye! 
Dat je nog veel plezier mag beleven met je tasje én met onze meiden!
dikke kussen van ons 'tHuis

2 opmerkingen: