10-03-2013

Sleeping mask


De man des huizes gaat graag skiën, ikzelf doe dat helemaal niet graag. Of liever gezegd durft het niet zo goed. Bang denk ik om wat te breken, tja zoals men hier zegt "nen broekschijter". Nu, het is zoals het is, de kinderen kunnen het wél, als je dan als moederke bovenop den berg een boek zit te lezen met warme choco (inclusief tik voor tegen de koude...) en uw bengels al joelend passeren én eens even zwaaien pikt het toch wel. Want het plezante tochtje dat ze gaan maken is wel zonder mij! Maar dat is dan wel het enige dat ik niet kan beleven met hen, trouwens ik zou alleen maar het gevaarlijke ervan zien en constant tieren dat ze voorzichtig moeten zijn. 

Maar, we wijken af. Nee, de man des huizes gaat niet al slapend de berg af met dit masker. Hij vertrok nl met ander gezelschap op skivakantie en om een goede nachtrust te vinden draagt hij graag een slaapmasker. Omdat het oude wel echt versleten was maakte ik voor mijn ventje een nieuw schoon slaapmaskertje. 
Eentje in vilt en om te tonen dat ik hem toch wel heel graag zie punchte ik er nog een hartje in vilt bovenop.
Het patroontje heb je nog te goed, die komt er van de week nog aan!

En nu te hopen dat mijn sleeping beauty niet met stukken naar huis gaat komen!

2 opmerkingen:

  1. Ja had het met geel moeten combineren...je eigen Batman in je bed...;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha nou daar zal man vast goed en lekker mee slapen!

    BeantwoordenVerwijderen